Η νέα χρονιά πλησιάζει! Έχεις βάλει στόχο το 2016 να χάσεις τα περιττά κιλά; Μήπως χρειάζεσαι ένα έξτρα λόγο για να ενισχύσεις τα κίνητρά σου και την απόφασή σου να βγεις στην παραλία όπως το ονειρεύεσαι;
Για σένα λοιπόν, βρήκαμε τους top experts, τους γκουρού του αδυνατίσματος και του fitness, να μας πουν πως μπορούμε να μείνουμε αφοσιωμένοι στο στόχο μας! Αναζητήσαμε πληροφορίες από καταξιωμένους γιατρούς, ψυχολόγους, διατροφολόγους, personal trainers, γυμναστές ακόμα και life coaches για να συγκεντρώσουμε τις 50 καλύτερες συμβουλές για την απώλεια βάρους! Με πολύ χαρά και περηφάνια σας τους παρουσιάζουμε! Στο τέλος του άρθρου, μην ξεχάσεις να μοιραστείς το άρθρο με τα αγαπημένα σου πρόσωπα, θα τους κάνει σίγουρα καλό!

#1: Επικεντρώσου στη βελτίωση της υγείας και ευεξίας και όχι το αδυνάτισμα. Κάνεις μόνο συνετές επιλογές στο διατροφικό σου πρόγραμμα όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος; Αυτό σίγουρα θα σε οδηγήσει να πάρεις πίσω τα χαμένα κιλά γρήγορα αν επιστρέψεις στις παλιές κακές διατροφικές συνήθειες…Rania Batayneh, MPH.

#2: Όρισε εφικτούς στόχους. Σταμάτα ό,τι κάνεις και ρώτησε τον εαυτό σου αν ο στόχος που έχεις θέσει είναι ρεαλιστικός. «Αν προσπαθείς να επιτύχεις πολλά σε μικρό χρονικό διάστημα, τότε αυτό μπορεί να γυρίσει εναντίον σου» προειδοποιεί ο Dr. Andrew Weil, Διευθυντής Υγείας και Θεραπείας στο Miraval Resort & Spa.

#3: Περιόρισε τις «ατασθαλίες» αλλά μην τις βγάζεις τελείως από το πρόγραμμά σου. «Αφαιρώντας τα αγαπημένα σου φαγητά τελείως από την διαίτά σου θα σε κάνουν να τα αναζητάς ακόμα περισσότερο!» τονίζει η Rania Batayneh, MPH. Αντ’ αυτού, επέτρεψε στον εαυτό σου κάποιες μικρές «ατασθαλίες» σε ποσότητα και συχνότητα για να αποφύγεις το σύνδρομο της στέρησης.

#4: Συγκέντρωσε όλες τις θετικές αλλαγές από τις νέες σου διατροφικές συνήθειες. Αντί να εστιάσεις στις αλλαγές στο σώμα σου, που μπορούν να μην έρθουν γρήγορα, εστίασε σε άλλα θετικά σημεία, όπως στα χρήματα που εξοικονομείς για αγορά junk food ή τα αυξημένα επιπέδα ενέργειας από την σωματική άσκηση, προτείνει η Valerie Berkowitz, συγγραφέας του The Stubborn Fat Fix.

#5: Γιόρτασε τις μικρές νίκες! «Θυμήσου ότι το fitness είναι μαραθώνας και όχι αγώνας δρόμου!» μας λέει η personal trainer Stacy Berman. Θέτοντας μικρούς εβδομαδιαίους και μηνιαίους στόχους θα είσαι σε θέση να καταγράφεις την πρόοδό σου και θα σου δώσει ώθηση και κίνητρο να συνεχίσεις βήμα-βήμα. Όταν ένας στόχος επιτευχθεί είναι αφορμή να το γιορτάσεις!

#6: Φόρεσε κόκκινα ρούχα! «Εάν νιώθεις ότι είσαι αδύναμη, τότε ντύσου στα κόκκινα!» αναφέρει η expert Elizabeth Harper. Το κόκκινο χρώμα σου δίνει ενέργεια, τονίζει την αυτοπεποίθηση και σου δίνει δύναμη να δράσεις. Μπορείς ακόμα και να αγοράσεις νέες φόρμες! «Όταν δείχνεις καλά, νιώθεις καλά!» μας είπε η Kate Brown, Community Director του Daily Burn.

#7: Μην περιμένεις να αποκτήσεις την «τέλεια» νοοτροπία. Είχες κάποιες στιγμές αδυναμίας; Δεν πειράζει, συμβαίνει σε όλους αναφέρει η Valerie Berkowitz, διευθύντρια διατροφής στο Center for Balanced Health. Αν «έκλεψες» και έφαγες ένα ντόνατ χθες βράδυ, αντί να βρεις μία δικαιολογία, παραδέξου το και αξιοποίησέ το ως κίνητρο να αναπληρώσεις τις παραπανήσιες θερμίδες με έξτρα γυμναστική!

#8: Φέρσου καλά στον εαυτό σου. Προπονήσου σκληρά, διατήρησε ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής, κοιμήσου καλά αλλά και μια φορά την εβδομάδα φάε μία λιχουδιά παραπάνω μας είπε η personal trainer Stephen Cooper. Κάνε ένα μασάζ και δώσε λίγο χρόνο στον ευατό σου να χαλαρώσει.

#9: Απαλλάξου από την προσέγγιση «όλα ή τίποτα». Οι αλλαγές που κάνεις δεν πρέπει να είναι δραστικές συμφωνεί η Beth Campbell από το Duke Personal Branding. Χρησιμοποίησε ένα ημερολόγιο και μάρκαρε κάποια χρυσά αστέρια για να επιβραβεύσεις τις καθημερινές προσπάθειές σου! Μπορεί να φαίνεται λίγο αστείο, όμως την επόμενη φορά που θα αμελήσεις την πρωινή σου άσκηση ή θα φας μια λιχουδιά θα δείς τα χρυσά αστέρια στο ημερολόγιό σου και θα νιώσεις καλύτερα για τα επιτεύγματά σου!

#10: Απόκτησε σύμμαχο στην προσπάθειά σου. Βρες έναν φίλο, συνεργάτη, personal trainer, ο οποίος θα σε βοηθήσει στην προσπάθειά σου και θα σε επαναφέρει στο «σωστό δρόμο» προτείνει η personal trainer Stephen Cooper.

Νέα αποτελεσματική μέθοδος απώλειας βάρους! Μάθε περισσότερα εδώ!

#11: Κατέγραψε κάθε μέρα πως σε κάνει η προσπάθειά σου να νιώθεις πιο υγιής. Επικεντρώσου στην αίσθηση της βελτίωσης της υγείας σου και όχι στην απώλεια πόντων αναφέρει η ψυχολόγος Dr. Michele Olson. Θα σου δώσει έξτρα κίνητρο να επιτύχεις τον σκοπό σου, ιδίως τις ημέρες που δεν νιώθεις τη διαφορά στο σώμα σου.

#12: Όταν νιώθεις αδύναμη, σήκω και πάλι και προσπάθησε πιο δυνατά. Δεν μπορείς να ελέγχεις τα πάντα, είναι δυνατόν να χάσεις κάποια προπόνηση μας λέει ο fitness expert Tony Horton. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλη η προσπάθειά σου πήγε στράφι! Προσπάθησε την επόμενη φορά πιο δυνατά!

#13: Επικεντρώσου σε αυτό που «δουλεύει» σε σένα. Κάθε οργανισμός λειτουργεί διαφορετικά, ακόμα και στο αδυνάτισμα. Αναγνώρισέ του και επικεντρώσου στους στόχους βάσει της εμπειρίας σου, λέει ο Dr Rob Bell.

#14: Σταμάτα να επικεντρώνεσαι στις σωματικές αλλαγές. Η fitness instructor Kelly Gray προτείνει «Αντί να θέσεις στόχο να αποκτήσεις κοιλιακούς φέτες σε 6 βδομάδες, θέσε ως στόχο να τρέχεις 45 λεπτά της ώρας 2-3 ημέρες την εβδομάδα. Σίγουρα θα αισθανθείς καλύτερα και τα αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να έρθουν!

 #15: Αξιοποίησε τα Social Media! Πόσταρε την προσπάθειά σου, κάνε tweet, γράψε ένα blog post! Ο,τιδήποτε θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα! Η υποστήριξη των φίλων σου θα σε βοηθήσουν να συνεχίσεις την προσπάθεια, λέει η Shelagh Braley από το My Life List.

#16: Βρες ένα ή δύο νέες διατροφικές συνήθειες – όχι 10 ή 20! Άρχισε από μικρές, απλές αλλαγές οι οποίες θα επιφέρουν μεγάλες αλλαγές στο σώμα σου γράφει η Sukie Baxter. Για παράδειγμα, έχε μαζί σου πάντα ένα μπουκάλι νερό για να ενυδατώνεσαι, χρησιμοποίησε πολλά μικρά γεύματα, μείωσε τις μερίδες φαγητού, κτλ.

#17: Κοιμήσου με αυτό! Σύμφωνα με το Feng Shui, τα πάντα είναι ενέργεια. «Γράψε σε ένα χαρτί τους στόχους σου και τοποθέτησέ το κάτω από το μαξιλάρι σου» προτείνει η Feng Shui expert Donna Stellhorn.

#18: Γίνε η cheerleader του εαυτού σου. Τοποθέτησε μικρά σημειώματα παντού μέσα στο σπίτι σου με μηνύματα αισιοδοξίας, όπως « τα πας περίφημα», «μην σταματάς την προσπάθεια», κτλ γράφει η πιστοποιημένη personal trainer και σεφ Ursula Rafer.

#19: Δημιούργησε ένα όραμα. Αν έχεις στόχο να χάσεις βάρος, κάνε εικόνα τον εαυτό σου πως θα ήταν όταν πραγματοποιηθεί. Πως θα δείχνεις στον καθρέφτη; Πως αισθάνεσαι εσύ για τον ευατό σου και πώς οι άλλοι θα σε κοιτάζουν; Κράτησε αυτήν την εικόνα σε καθημερινή βάση, θα σου δώσει το κίνητρο που θέλεις!

#20: Απόκτησε ένα αγαπημένο τραγούδι. Κάτι που θα σου δίνει ενέργεια και θα σου θυμίζει το στόχο σου! Μπορείς να το τραγουδάς και να το χορεύεις κάθε μέρα! :)

Γυμνάσου στο σπίτι με επαγγελματίες personal trainers στο Mylivegym.gr!

Κάνε δοκιμαστική εγγραφή 5 ημερών εντελώς δωρεάν συμπληρώνοντας την φόρμα εγγραφής τώρα!

Διάβασε περισσότερα για το mylivegym.gr πατώντας στο «Go Fit»!

mylivegym go fit