To 27 DAY Abs Challenge ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ήρθε η σειρά του επόμενου Challenge!!

Αυτήν την φορά γυμνάζουμε χέρια και κορμό με το 30 DAY Push Ups Challenge! Ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης μετρίου επιπέδου που απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες.

Αναλυτική επεξήγηση ασκήσεων

Κάμψεις ανοιχτή λαβή (ΑΛ) : Τοποθέτησε τα χέρια σου λίγο πιο ανοιχτά από το άνοιγμα των ώμων έχοντας κάθετα τις παλάμες στους ώμους σου. Λύγισε τους αγκώνες προς τα έξω. Πρόσεχε να χαμηλώνει όλο το σώμα χωρίς να μένει πάνω η λεκάνη σου.

Κάμψεις κλειστή λαβή (ΚΛ) : Τοποθέτησε τα χέρια σου στο άνοιγμα των ώμων.Κάθε φορά που χαμηλώνεις το σώμα,κράτα τους ακώνες κλειστούς πάνω στα πλευρά  και τον κορμό σου. Να εισπνέεις όταν χαμηλώνεις και να εκπνέεις όταν ανεβαίνεις.

Όπου τοίχος: Κάμψεις με σώμα υπό γωνία σε τοίχο.
Όπου γονάτιση: Γόνατα στο έδαφος,σταυρώνεις τους αστραγάλους. Κατέβασε όλο το σώμα όταν λυγίζεις τους αγκώνες,χωρίς να κρατάς ψηλά τη λεκάνη.
Όπου σανίδα: Μείνε σε στήριξη με τα ακροδάχτυλα των ποδιών στο έδαφος και τις παλάμες στο στρώμα. Κράτα το σώμα σου ψηλά. Όταν χαμηλώνεις κατεβαίνει σε μια ευθεία όλο το σώμα χωρίς να ακουμπήσεις κάτω τον κορμό ή τα γόνατα.

Έτοιμοι για τη νέα πρόκληση;;;