Τώρα έχεις κίνητρο για να κάνεις ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι, στις διακοπές των Χριστουγέννων!

Κάνε ασκήσεις κοιλιακών στο σπίτι με το MyLiveGym για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά και να είσαι σε φόρμα στις γιορτές!

Ακολούθησε πιστά το 20ήμερο Fit «mas» Challenge του MyLiveGym!

Ξεκίνα ΤΩΡΑ αν αντέχεις την πρόκληση!

 

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΩΝ

-Ημικαθίσματα-βαθιά καθίσματα: Από όρθια θέση με ανοιχτά πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης. Λύγισε γόνατα και κράτα ίσιο τον κορμό σου, πίσω τη λεκάνη, φτέρνες στο έδαφος και γόνατα πίσω απ’ τις μύτες των ποδιών.Τα ημικαθίσματα με λιγότερο λυγισμένα γόνατα ενώ τα βαθιά καθίσματα με πιο έντονο λυγισμένα γόνατα.

-Προβολές ποδιών: Από όρθια θέση εναλλάξ προβολές πίσω. Φέρε πίσω πόδι σε ακροστασία (μύτες), κράτα ευθεία τον κορμό σου και τα χέρια στη μέση.

- Burpees: Από όρθια θέση, λυγίζω γόνατα, παλάμες στο έδαφος, πετάω με τις φτέρνες (όχι στις μύτες). Πιέζουμε ένα-ένα πόδι πίσω, επαναφέρω τα πόδια ένα-ένα, πατάω τα πέλματα και ανεβαίνω. Για τους πιο προχωρημένους, αντί να πιέζω ένα-ένα τα πόδια πίσω, κάνω πίσω εκλάπτυνση, συσπείρωση και πάνω σε όρθια θέση. Κατά την εκλάπτυνση προσέχουμε να έχουμε σφιχτή την κοιλιά, δεν υπερεκτείνουμε το σώμα μας.

Άρσεις λεκάνης: Από ύπτια κατάκλιση (ανάσκελα), πέλματα στο έδαφος ανοιχτά στο άνοιγμα της λεκάνης, παλάμες κάτω. Ανέβασε τη λεκάνη σου και πίεσε τα πέλματα στο στρώμα.

Πλάγιες άρσεις: Από όρθια θέση, ανέβασε εναλλάξ  τα πόδια στο πλάι, κράτα κόντρα τα ακροδάχτυλά σου, τεντωμένο γόνατο, με τη μύτη του ποδιού να δείχνει μπροστά. Προσοχή!Κορμός σε ευθεία. Δεν γέρνει στο πλάι κατά την άρση.

- Kickbacks: Από γονάτιση πόδια ανοιχτά στο άνοιγμα της λεκάνης και χέρια ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων, κάθετα στους ώμους. Φέρε πίσω τη λεκάνη σου και μην καμπουριάζεις. Ανέβασε ψηλά λυγισμένο πόδι σε ορθή γωνία και κράτα κόντρα τα δάχτυλα των ποδιών.

-Skipping ψηλό : Από όρθια θέση, ανεβάζουμε το γόνατο όσο πιο ψηλά μπορούμε ακόμα και στο ύψος του στήθους. Κάθε φορά εναλλάξ τα πόδια με αλτική κίνηση.

-Jumping jacks : Από όρθια θέση, με αλτική κίνηση ανοίγουν τα πόδια σε διάσταση και ταυτόχρονα τα χέρια σε ανάταση. Κατά την προσγείωση κλείνουν και επαναλαμβάνουμε.

 

Οι προκλήσεις δεν σταματούν εδώ!
Μπορείς να ρίξεις μια ματιά και στο Challenge για γλουτούς!

MyLiveGym team
Fitness is Easy n Fun