Πολύ συχνά κυκλοφορούν νέες ‘επαναστατικές’ δίαιτες,  νέες υπερτροφές που αδυνατίζουν, αποτοξινώνουν και δίνουν λάμψη στην επιδερμίδα. Όσο για τις πιο καθημερινές τροφές, το ελαιόλαδο, το ψωμί ή το γάλα, συχνά κρίνονται ως ‘ένοχες’ για επιπλέον θερμίδες κάθε φορά που κάνουμε δίαιτα. Η διαιτολόγος Geraldine Georgeou επισημαίνει τις 6 τροφές που παρόλο που θεωρούνται ‘ένοχες’ δεν πρέπει να τις αποκλείουμε από το καθημερινό διαιτολόγο μας ακόμα κι όταν προσπαθούμε να χάσουμε κιλά.

1.Γαλακτοκομικά προϊόντα: Γάλα καρύδας, γάλα αμυγδάλου, γάλα ρυζιού, γάλα σόγιας, γάλα χωρίς λακτόζη. Υπάρχουν πολλές επιλογές. Ακόμα κι αν επιλέξετε το απλό γάλα αγελάδας θα επωφεληθείτε από την πρωτεΐνη και το ασβέστιο που είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισμού σας.

2.Κόκκινο κρέας: Το κόκκινο κρέας είναι πλούσια πηγή άπαχης πρωτεΐνης και σιδήρου. 3 μερίδες άπαχου κόκκινου κρέατος την εβδομάδα είναι μια ιδανική ποσότητα που θα σας γεμίσει με την ενέργεια που χρειάζεστε τις περιόδους που κάνετε δίαιτα.

3.Πατάτες: Οι πατάτες είναι πλούσια πηγή καλίου και υδρογονανθράκων και παρόλο που έχουν κατηγορηθεί ως ‘παχυντικές’, στην πραγματικότητα περιέχουν λιγότερους υδατάνθρακες από ένα μήλο.

4.Ψωμί: Το ψωμί μας δίνει θρεπτικά συστατικά και ενέργεια για αυτό ακόμα και κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας καλό είναι να καταναλώνουμε πολύσπορα ψωμιά που θα μας βοηθήσουν να λάβουμε ελεγχόμενα την απαραίτητη ποσότητα υδατανθράκων.

5.Ελαιόλαδο: Το ελαιόλαδο είναι πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών και αντιοξειδωτικών ενώ δίνει ωραία γεύση στα λαχανικά και τις σαλάτες που συνήθως προτιμάμε όταν κάνουμε δίαιτα.

6.Σοκολάτα: Είναι ίσως η πιο ‘ένοχη’ τροφή για τις θερμίδες και τα λιπαρά, όμως η μαύρη σοκολάτα είναι μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών και θεωρείται απαραίτητη σε ελεγχόμενες ποσότητες σε μια ισορροπημένη διατροφή.

Αν θές και εσύ ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής, στο MyLiveGym μπορείς να βρεις εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής!

Πηγή : kathimerini.gr