Πόσες φορές έχουμε «αποφασίσει» να ξεκινήσουμε τη γυμναστική και τα έχουμε παρατήσει από τον πρώτο μήνα κιόλας; Μην ανησυχείς, δε συμβαίνει μόνο σε σένα, είναι στη φύση του ανθρώπου να τα «παρατάει» εύκολα. Ποιά είναι η δυσκολία; Να αλλάξουμε τις συνήθειές μας και να δημιουργήσουμε νέες. Νέες συνήθειες που θα μας φέρουν πιο κοντά στον επιθυμητό στόχο που έχουμε θέσει, είτε αυτός είναι το αδυνάτισμα, είτε η βελτίωση της φυσικής κατάστασης, η αύξηση της μυϊκής μάζας, η ευεξία.

Γι αυτό το λόγο είμαστε εμείς εδώ! Για να σε βοηθήσουμε να εντάξεις τη γυμναστική στην καθημερινότητά σου και να κάνεις τη συνήθεια σύμμαχό σου! Πώς;

Διάβασε προσεκτικά τις 7 απλές συμβουλές που θα σου αλλάξουν τη ζωή!

 

1. Ξεκίνησε τώρα με μία υπερβολικά εύκολη άσκηση γυμναστικής. 5 κοιλιακοί, 2 push ups αρκούν! Δεν έχει σημασία ο βαθμός δυσκολίας ή ο αριθμός επαναλήψεων σε αυτό το στάδιο. Επικεντρώσου στη διατήρηση της νέας συνήθειας και στην τακτική επανάληψή της. Σύντομα θα δεις πόσο σημαντικό ήταν αυτό το πρώτο βήμα.

2. Γράψε σε πολλά μικρά χαρτάκια/σημειώματα «post it» τον στόχο που έχεις θέσει ή ένα συνθηματικό που να σου υπενθυμίζει ότι πρέπει να γυμναστείς και κόλλησέ τα σε διάφορα σημεία του σπιτιού σου: Στο γραφείο σου, στον υπολογιστή σου, στο ψυγείο, στο πορτοφόλι. Έτσι, θα είναι αδύνατον να αποφύγεις να σκεφτείς τον στόχο σου πολλές φορές μέσα στην ημέρα!

3. Βάλε κάποιους φίλους ή φίλες σου να σε ρωτάνε καθημερινά ή ανά τακτά χρονικά διαστήματα για την πρόοδο της γυμναστικής σου. Σίγουρα θα αισθανθείς αμήχανα και θα κάνεις κάτι γι αυτό να αποδείξεις ότι μπορείς να τηρήσεις το πρόγραμμά σου!

4. Όρισε συγκεκριμένες ώρες βάσει του προγράμματός σου διαθέσιμες για γυμναστική και βάλε υπενθύμιση στο κινητό σου!

5. Κάνε το δωμάτιό σου ένα μικρό γυμναστήριο! Εξόπλισε μία ευδιάκριτη γωνιά του δωματίου σου με τον βασικό εξοπλισμό άσκησής σου: Βαράκια, στρωματάκι, ίσως μία μπάλα πιλάτες και ένα λάστιχο. Θα είναι αρκετά για να σου θυμίζουν τον στόχο σου καθημερινά και να σε παρακινήσουν να ξεκινήσεις την άσκηση άμεσα!

6. Ένταξε τα αγαπημένα σου πρόσωπα στο πρόγραμμα γυμναστικής σου! Γυμνάσου μαζί με το σύντροφό σου, την οικογένειά σου, το παιδί σου. Έτσι οι ώρες της γυμναστικής θα αφιερωθούν σε μία ακόμα πιο ευχάριστη δραστηριότητα, σε στιγμές χαλάρωσης και ευεξίας!

7. Μετά από κάθε πρόγραμμα γυμναστικής, αντάμοιψε τον ευατό σου με ο,τιδήποτε σε ευχαριστεί! Κάνεις ένα βήμα να έρθεις πιο κοντά στον στόχο σου και πρέπει να το γιορτάσεις!

Έρευνες έχουν δείξει ότι αυτές οι 7 συμβουλές είναι ο καλύτερος τρόπος για να νικήσεις την τεμπελιά και να πεις ΝΑΙ στην γυμναστική. Δικαιολογίες τέλος!

Ξεκίνα σήμερα κιόλας την άσκηση από το σπίτι σου! Στο mylivegym.gr μπορούμε να σε βοηθήσουμε!

Διάβασε περισσότερα για το Mylivegym, το πρώτο online γυμναστήριο στην Ελλάδα

Δωρεάν δοκιμαστική εγγραφή για 5 ημέρες χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση:

mylivegym go fit