Πολύ συχνά ακούμε και διαβάζουμε για δίαιτες που σε βοηθούν να χάσεις κιλά εύκολα και γρήγορα ή ακόμα και για «μαγικά» χαπάκια που σου κόβουν την όρεξη ως δια μαγείας. Μπορούμε αλήθεια να εμπιστευτούμε σκευάσματα και επικίνδυνες δίαιτες που υπόσχονται γρήγορα και ασφαλή αποτελέσματα με «100% φυσικό τρόπο»!;

Μήπως απλά θα μπορούσαμε να βρούμε εναλλακτικούς τρόπους  που σίγουρα θα είναι πιο υγιείς και ασφαλείς για τον οργανισμό μας προκειμένου να καταπολεμήσουμε τα περιττά κιλά που τόσο μας βασανίζουν;

Η ομάδα του MyLiveGym σας παραθέτει τον Δεκάλογο της υγιεινής διατροφής που θα σας βοηθήσει να κόψετε έως και 500 θερμίδες την ημέρα χωρίς να χρειαστεί να κάνετε υπερβολικές αλλαγές στην καθημερινή διατροφή σας και να περιορίζετε σημαντικά τον εαυτό σας.

1) Τρώμε αργά και μασάμε πολλές φορές! Συνήθως χωρίς να το καταλαβαίνουμε καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες φαγητού σε μικρό χρονικό διάστημα. Είναι αποδεδειγμένο επιστημονικά ότι χρειάζεται να περάσει κάποιος χρόνος για να αντιληφθούμε ότι έχουμε «χορτάσει». Εάν τρώμε αργά σίγουρα θα αισθανθούμε ότι θα χορτάσουμε με μικρότερες ποσότητες φαγητού και συνεπώς με λιγότερες θερμίδες.

2) Χρησιμοποιούμε μικρότερα πιάτα!  Όσο πιο μεγάλο πιάτο χρησιμοποιούμε τόσο περισσότερο το γεμίζουμε με μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού χωρίς να το αντιληφθούμε.

3) Προσοχή στην κατανάλωση αλκοόλ και τα αναψυκτικά! Τα περισσότερα αλκοολούχα ποτά και κοκτέιλ συνδυάζονται με αναψυκτικά και με έξτρα ζάχαρη! Προτιμήστε ίσως αυτά που έχουν λεμόνι, σόδα, κράνμπερι και φρούτα! Σε κάθε περίπτωση η μέγιστη ποσότητα των ποτών να είναι 2!

4) Μην τρώτε βλέποντας τηλεόραση ή χαζεύοντας στον υπολογιστή! Όταν συνδυάζουμε το φαγητό –το οποίο είναι συνήθως σνακ- με άλλες ασχολίες και κυρίως με τηλεόραση και υπολογιστή, δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ποσότητα των λιπαρών τροφών που λαμβάνουμε. Συνεπώς, τρώμε μόνο στο τραπέζι ή στην τραπεζαρία που έχουμε τον έλεγχο στα χέρια μας!

5) Τρώμε 4-5 γεύματα την ημέρα!
Δεν αφήνουμε το στομάχι μας ποτέ άδειο πολλές ώρες. Με αυτόν τον τρόπο ελέγχουμε τις ποσότητες φαγητού και ενισχύουμε τον μεταβολισμό μας!

Νέα αποτελεσματική μέθοδος απώλειας βάρους! Μάθε περισσότερα εδώ!

6) Πίνουμε πολύ νερό! Τα οφέλη του νερού στον οργανισμό μας είναι πολλά καθώς ενισχύει τον μεταβολισμό μας, αποβάλλει τις τοξίνες των τροφών και βοηθάει στην καταπολέμηση του αισθήματος της πείνας. Ίδίως όταν πίνουμε καφέ, θα πρέπει να συνοδεύεται με 2 ποτήρια νερό. Καλό είναι επίσης να πίνουμε ένα ποτήρι νερό προ ύπνου και ένα μόλις ξυπνάμε!

7) Αποφεύγουμε τις παχυντικές σάλτες-σως! Εντάξει, σίγουρα η γεύση που αποκτάει το φαγητό μας ή η σαλάτα μας γίνεται πολύ καλύτερη.  Αν σκεφτείς όμως πόσες θερμίδες περιέχουν οι σάλτσες με αρκετό λάδι, μαγιονέζα, μπέικον, καραμελωμένα καρύδια κτλ, τότε σίγουρα θα εκπλαγείς! Λίγο ελαιόλαδο και λεμόνι ή ξύδι αρκεί για να δώσει γεύση στο φαγητό μας!

8) Προσέχουμε τις σοκολάτες και τα γλυκά! Σίγουρα σε όλους μας αρέσουν τα σνακς και τα γλυκά και μάλιστα πολλές φορές είναι απαραίτητα στη διατροφή μας. Προσοχή όμως να μην το παρακάνουμε! Οι ποσότητες ζάχαρης και γλυκόζης που κρύβονται πολύ καλά πίσω από αυτά είναι πολλές!!!

9) Το τελευταίο γεύμα να καταναλώνεται μέχρι τις 9 ή 2- 3 ώρες πριν τον ύπνο. Με αυτόν τον τρόπο δίνουμε τον απαραίτητο χρόνο στον οργανισμό μας να χωνέψει και να κάψει τις θερμίδες που έχει λάβει χωρίς να προλάβουν να συσσωρευθούν όταν πέσουν αρκετά οι ρυθμοί – κατά τη διάρκεια του ύπνου.

10) Σημειώνουμε τις τροφές που λαμβάνουμε ώστε να παρακολουθούμε τη διατροφή μας! Εάν λοιπόν δεν ακολουθούμε κάποιο διατροφολόγιο, τότε είναι πολύ πιθανόν να υποπέσουμε σε …διατροφικές αμαρτίες τις οποίες θα ξεχάσουμε μόλις λίγες ώρες μετά! Η καλύτερη επιλογή είναι να έχουμε ένα ατομικό πρόγραμμα διατροφής το οποίο θα ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες μας για να μπορέσουμε να το ακολουθούμε πιστά!

Αν στα παραπάνω προσθέσουμε και λίγη σωματική άσκηση ακόμα και από την άνεση του σπιτιού μας, μπορούμε να επιτύχουμε εκπληκτικά αποτελέσματα με τον πιο υγιή τρόπο, απλά αλλάζοντας κάποιες συνήθειές μας!

H ομάδα του MyLiveGym