Καθώς μπαίνουμε ήδη στον Φεβρουάριο, αυτό είναι το ερώτημα που θα μας απασχολήσει τουλάχιστον μέχρι τις καλοκαιρινές διακοπές μας!
Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε 8 σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά το επιθυμητό μας βάρος και πώς μπορείς να τους κατευθύνεις προς όφελός σου!
Μία εικόνα χίλιες λέξεις λέει η κινέζικη παροιμία, ναι, βρίσκει απόλυτη εφαρμογή εδώ!

  • Πίνε αρκετό νερό!

Η κατανάλωση νερού βοηθάει σημαντικά την αύξηση του μεταβολισμού μας και συνεπώς τις καύσεις! Ειδικότερα το πρωί, πίνοντας ½ λίτρο νερό μόλις ξυπνήσεις βελτιώνεις τον μεταβολισμό σου έως 24%! Προσπάθησε ακόμα να ελαττώσεις τους καφέδες και να τους αντικαταστήσεις με ένα ποτήρι νερό με στιμμένο λεμόνι! Σε παλαιότερο άρθρο μας μπορείς να διαβάσεις περισσότερες συμβουλές για την δίαιτα και τη συμβολή του νερού!

  • Ελάττωσε το στρες!

Το στρες επηρεάζει με διάφορους τρόπους την απώλεια βάρους καθώς μας δίνει αφορμή είτε να το ρίξουμε στο φαγητό και ιδίως στο πρόχειρο φαγητό, είτε να αποπροσανατολιστούμε από το στόχο μας και να αφοσιωθούμε στην καθιστική ζωή, στα πολύ λίγα και βαριά γεύματα της ημέρας και άλλες κακές συνήθειες! Για να επιτύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα χρειαζόμαστε πλάνο και καλή ψυχολογική διάθεση!

  • Κάνε σωστή διατροφή!

Είναι αποδεδειγμένο ότι αν θα πρέπει να δώσουμε έμφαση σε 1 μόνο σημείο για να χάσουμε τα περιττά κιλά, αυτό θα ήταν σίγουρα η σωστή διατροφή! Χρειάζεσαι ένα ατομικά διαμορφωμένο πρόγραμμα διατροφής στηριγμένο στις διατροφικές σου συνήθειες, το ιατρικό ιστορικό σου και άλλες προσωπικές πληροφορίες για να επιτύχεις το ιδανικό βάρος και ένα υγιές σώμα. Το Mylivegym.gr μπορεί να σε βοηθήσει να επιτύχεις το σκοπό σου αφού σου προσφέρει το κατάλληλο πρόγραμμα για εσένα στην χαμηλότερη τιμή της αγοράς! Διάβασε περισσότερα για το ατομικό σου διατροφολόγιο εδώ!

  • Ξεκίνα τη γυμναστική!

Κακά τα ψέμματα, το περιττό λίπος δεν μπορεί να καεί διαφορετικά. Δεν υπάρχουν μαγικά χάπια και κρυφές συνταγές και η αφαγία όχι μόνο δεν έχει αποτέλεσμα αλλά είναι και άκρως επικίνδυνη για την υγεία! Χρειάζεται κόπος για να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι. Εμείς στο Mylivegym.gr, σου προσφέρουμε την ιδανική λύση για γυμναστική στο σπίτι, αποφεύγοντας τα ωράρια των γυμναστηρίων, τις μετακινήσεις και εξαλείφοντας όλες τις δικαιολογίες που μπορείς να βρεις για να μην ασκηθείς! Βάλε επαγγελματίες personal trainers στο σπίτι σου στην χαμηλότερη τιμή της αγοράς και κάνε γυμναστική όπως την θες, όποτε την θες χωρίς κανέναν περιορισμό!
Διάβασε περισσότερα και δοκίμασέ το εντελώς δωρεάν για 5 ημέρες κάνοντας εγγραφή!

  • Παρακολούθησε την πρόοδό σου!

Όπως είπαμε και νωρίτερα, χρειάζεσαι ένα πλάνο για να επιτύχεις το σκοπό σου. Εάν ακολουθείς ένα ορθό πρόγραμμα διατροφής και ασκείσαι συχνά, τότε σίγουρα θα αρχίσεις να βλέπεις τα αποτελέσματα στον καθρέφτη και στη ζυγαριά σου πολύ σύντομα. Αυτό θα σου δώσει μεγάλη αυτοπεποίθηση να συνεχίσεις πιο δυναμικά!
Ένα μικρό μυστικό είναι να καταγράφεις ημερομηνία και κιλά κάθε βδομάδα και ιδανικά να τραβάς φωτογραφία του εαυτού σου κάθε μήνα για να παρακολουθείς την πρόοδό σου!

  • Συμπληρώματα διατροφής!

Τα συμπληρώματα διατροφής μπορούν να έχουν αποτέλεσμα στην απώλεια βάρους αρκεί να τηρείται αυστηρά η δοσολογία και οι κανόνες χρήσεις. Βεβαιώσου ότι πρόκειται για εγκεκριμένα, νόμιμα συμπληρώματα διατροφής που μπορείς να τα αγοράσεις από το φαρμακείο! Βέβαια, τα συμπληρώματα όπως λέει και η ίδια η λέξη, δεν εγγυώνται αποτελέσματα αγνοώντας τους υπόλοιπους παράγοντες που έχουμε αναφέρει παραπάνω!

  •  Ο τρόπος ζωής σου!

Σίγουρα εάν δεν κινείσαι καθόλου η απώλεια βάρους είναι πολύ δύσκολη υπόθεση. Ακόμα και η πολύωρη εργασία μπροστά στον υπολογιστή και το γραφείο σε «σκοτώνει»! Πόσο μάλλον όταν συνδυάζεται με σνακς, καφέ με πολλή ζάχαρη, αναψυκτικά κ.α. λιπαρές τροφές. Προσπάθησε να κάνεις μικρά συχνά διαλείμματα και να περπατάς κάθε τόσο. Το Σαββατοκύριακο ενδείκνυται όχι μόνο για χαλάρωση αλλά και για περπάτημα, πεζοπορία, τρέξιμο στη φύση, αλλαγή παραστάσεων! Αυτό θα σε βοηθήσει να ελαττώσεις και το στρες!

  • Κοιμήσου περισσότερο!

Έρευνες έχουν δείξει ότι τουλάχιστον 7 ώρες ύπνου είναι απαραίτητες για να λειτουργήσει σωστά ο μεταβολισμός ενός ενήλικα. Μάλιστα ο ύπνος δεν πρέπει να είναι διακοπτόμενος. Αντίθετα, η έλλειψη ύπνου αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη και παχυσαρκίας καθώς συνδέεται τόσο με τον μεταβολισμό της γλυκόζης όσο και με την ρύθμιση ορμονών που συνδέονται με την όρεξη.

Ελπίζουμε το παραπάνω άρθρο να σε βοήθησε να συνειδητοποιήσεις ότι το να χάσεις κιλά χρειάζεται δέσμευση και θυσίες!
Καλό κουράγιο λοιπόν και καλή επιτυχία στους στόχους σου!

Η ομάδα του Mylivegym.gr