Ένας όμορφος και ευεργετικός τρόπος για να ξεκινήσεις την ημέρα σου!

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί στο παρελθόν έχει αποδειχθεί ότι η πρωινή γυμναστική που συνδυάζεται με αερόβια άσκηση έχει σημαντική επίδραση στο μεταβολισμό του ατόμου αλλά και στο κάψιμο του λίπους. Αν θέλεις να χάσεις γρήγορα βάρος εκτός του ότι πρέπει να ακολουθείς ένα συγκεκριμένο και σωστό τρόπο διατροφής, θα πρέπει να εντάξεις στην καθημερινότητα σου και την συχνή άσκηση.

 Έχει διαπιστωθεί επιστημονικά ότι κατά την διάρκεια της αερόβιας άσκησης σε πρωινές ώρες και εφόσον δεν έχει καταναλωθεί κάποιο ποσοστό θερμίδων καίγεται μεγάλο ποσοστό λίπους μετά το πρώτο 20λεπτο.

Η αερόβια άσκηση είναι ιδανική για την καύση του λίπους κατά την διάρκεια της προπόνησης αλλά αν θέλεις να κρατάς δυνατό τον μεταβολισμό σου πρέπει να εκτελέσεις ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης. Αυτό είναι το μυστικό για να καίς 100 θερμίδες 24 ώρες μετά την πρωινή σου γυμναστική! Είναι επίσης ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσεις την μυϊκή σου μάζα.

Μη ξεχνάς ότι έχει μεγάλη σημασία η διατροφή σου μετά την πρωινή γυμναστική. Θυμίσου! Αφότου χαλαρώσεις, πρέπει να καταναλώσεις συνδυασμό πρωτεΐνης και σύνθετων υδατανθράκων. Ένα ποτήρι γάλα, ένα φλιτζάνι γιαούρτι ή ένα μικρό πρωτεϊνούχο ρόφημα αποτελούν καλές επιλογές για να ξεκινήσεις καλά την ημέρα σου.

Ένα επίσης μεγάλο προτέρημα της πρωινής γυμναστικής είναι ενέργεια που σου προσδίδει τη στιγμή της άσκησης αλλά και η ευεξία που σε κάνει να νιώθεις κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας. Η άσκηση κατά τις πρωινές ώρες είναι ένας καλός τρόπος εκτόνωσης καθώς κατά την διάρκεια της αυξάνεται η δραστηριότητα των επινεφριδίων, τα οποία εκλύουν ουσίες όπως η νοραδρεναλίνη, η σεροτονίνη. Η β-ενδορφίνη και η ντοπαμίνη που βοήθουν στην καλή διάθεση και την ευεξία.

Σίγουρα ξεκινώντας την γυμναστική μας το πρωί ίσως αισθανθούμε έντονη κόπωση ή δυσκαμψία. Αυτό είναι άκρως φυσιολογικό και δεν πρέπει να μας ανησυχεί ή να μας δυσανασχετεί στο να συνεχίσουμε, οι μύες μας δεν είναι ενεργοποιημένοι όπως τις άλλες ώρες της ημέρας και ο οργανισμός μας δεν έχει «ξυπνήσει» τελείως. Συνεχίζοντας αυτό τον τρόπο  άσκησης παρατηρούμε ότι η ενέργεια μας αυξάνεται καθόλη την διάρκεια της ημέρας και παράλληλα αισθανόμαστε ευεξία και για την υπόλοιπη ημέρα.

Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείς να δεις κάποιες ιδανικές ασκήσεις για πρωινή γυμναστική. Βάλε αύριο στόχο να ξυπνήσεις 20 λεπτά νωρίτερα και δοκίμασε να γυμναστείς μαζί μου!

Μαρία Πάνου, MyLiveGym instructor