Όλοι το έχουμε περάσει, όλοι θα το ξαναζήσουμε! Τι κάνουμε λοιπόν για να είμαστε πιο προετοιμασμένοι την επόμενη φορά;

Σας παρουσιάζουμε 8+1 πολύτιμους τρόπους που θα σας βοηθήσουν να διώξετε το στρες από την καρέκλα του γραφείου σας! Ας μάθουμε, λοιπόν, πώς θα ηρεμήσουμε τον νου μας και πως να χαλαρώσουμε τα νεύρα μας ενώ βρισκόμαστε καθισμένοι στην καρέκλα του γραφείου ή της δουλειάς μας.

Χαζεύουμε έξω από το παράθυρο
Αφήνουμε το βλέμμα μας να αφεθεί στη θέα έξω από το παράθυρο εργασίας και για 5΄ ξεχνάμε ό,τι κάνουμε. Ξεκινάμε με μια βαθιά εισπνοή και μια εκπνοή από το στόμα σαν να φυσάμε σε καλαμάκι και στρέφουμε το βλέμμα μας προς τα έξω. Παρατηρούμε τι συμβαίνει στο δρόμο και πλάθουμε με τη φαντασία μας ένα ωραίο σενάριο (ρομαντικό, περιπετειώδες κ.λπ.), που «εξελίσσεται» εκεί έξω. Η ονειροπόληση βοηθά στη χαλάρωση, ενώ παράλληλα θα τονώνει και τη δημιουργικότητα μας!

Γινόμαστε μικροί εξερευνητές
Πολλές φορές δεν δίνουμε σημασία στα μικροαντικείμενα που μας περιβάλλουν και με τα οποία ερχόμαστε σε επαφή καθημερινά. Ας επιχειρήσουμε, λοιπόν, να παρατηρήσουμε με μεγαλύτερη προσήλωση τα αντικείμενα γύρω μας: τις αποχρώσεις, την υφή, τις σκιές, το σχέδιο…Είτε πρόκειται για το μολύβι, την κρεμάστρα ή την βιβλιοθήκη απέναντι, παρατηρώντας όλες τις λεπτομέρειες, θα δούμε ότι αυτή η μετακίνηση της εστίασης της προσοχής μας βοηθάει να ξεπεράσει τις δυσκολίες της στιγμής.

Ασκούμε μικρές πιέσεις σε όλο το σώμα
Με τα ακροδάχτυλα δίνουμε ελαφριά μικρά χτυπηματάκια σε όλο μας το σώμα ξεκινώντας από τους αστραγάλους και ανεβαίνοντας σταδιακά προς τα πάνω κατά μήκος των ποδιών. Συνεχίζουμε δίνοντας μικρά χτυπηματάκια στον κορμό μας και κατά μήκος των χεριών. Εστιάζουμε όλη μας την προσοχή στην αίσθηση που δημιουργείται καθώς τα ακροδάχτυλα χτυπούν το σώμα μας. Η μέθοδος αυτή θεωρείται αποτελεσματική για την ανακούφιση από το στρες και την τόνωση της ενεργητικότητας.

Σχεδιάζουμε ελεύθερα στο χαρτί
Τα αυτοσχέδια σκιτσάκια σε ένα κομμάτι χαρτί αποτελούν έναν αποτελεσματικό τρόπο για να ξεκουράσουμε το μυαλό μας, αλλά και να απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητα και τη φαντασία μας. Σκιτσάροντας ελεύθερα, χωρίς σκοπό και μοτίβο (αν και συχνά κάποιο μοτίβο αναδύεται από τις… μουντζούρες μας), ουσιαστικά μεταφέρουμε την προσοχή μας από μία συγκεκριμένη εργασία που κάνουμε εκείνη τη στιγμή σε μια ελεύθερη και διασκεδαστική δραστηριότητα, γεγονός που συμβάλλει στη νοητική χαλάρωση.

Ονειροπολούμε!
Από τη θέση μας; Γιατί όχι; Αρκεί να κλείσουμε τα μάτια και να σκεφτούμε με κάθε λεπτομέρεια ένα ταξίδι που έχουμε ήδη κάνει ή που θα θέλαμε πολύ να πραγματοποιήσουμε. Αντί για ένα ολόκληρο ταξίδι, μπορεί να είναι και μια ειδυλλιακή σκηνή, π.χ. φανταζόμαστε ότι βρισκόμαστε σε μια γαλαζοπράσινη παραλία μόνοι μας ή με τον/την σύντροφό μας. Προσπαθούμε να νιώσουμε κάθε λεπτομέρεια όσον αφορά τη θερμοκρασία, τη θέα, τους ήχους. Νιώθουμε το σώμα μας να χαλαρώνει σαν να είμαστε εκεί. Παίρνουμε μια βαθιά ανάσα και ανοίγουμε αργά τα μάτια κρατώντας την αίσθηση.

Ακούμε με κλειστά τα μάτια
Απομονώνουμε την αίσθηση της ακοής και επιτρέπουμε στον εαυτό μας να παρατηρήσει και να αναγνωρίσει κάθε ήχο που ακούει, π.χ. τον ήχο των πλήκτρων του υπολογιστή, την κόρνα ενός διερχόμενου αυτοκινήτου, τον ψίθυρο των συναδέλφων κ.λπ. Εστιάζοντας στους ήχους γύρω μας, απομακρύνουμε από το μυαλό μας οποιαδήποτε άλλη σκέψη και ανανεωνόμαστε.

Αναπνέουμε ρυθμικά

Υπάρχουν πολλοί τρόποι και τεχνικές αναπνοής που βοηθούν το μυαλό να ηρεμήσει και το σώμα να χαλαρώσει. Μπορούμε να εφαρμόσουμε την τεχνική 4-7-8, όπου εισπνέουμε σε 4 χρόνους, κρατάμε την αναπνοή μας μετρώντας μέχρι το επτά και απελευθερώνουμε τον αέρα σαν να φυσάμε σε ένα καλαμάκι αργά μετρώντας μέχρι το οκτώ. Ωστόσο, αν μας δυσκολεύει, μειώνουμε τους χρόνους, π.χ. σε 4-5-5.

Κάνουμε διατάσεις από τη θέση μας

Καθόμαστε στην άκρη της καρέκλας και διατείνουμε το στήθος ανοίγοντας τα χέρια στο πλάι και τραβώντας τα προς τα πίσω. Μένουμε σε αυτή τη θέση για 20΄΄. Στη συνέχεια, στρέφουμε τον κορμό μας προς τα δεξιά, πιάνοντας με το δεξί χέρι το μπράτσο της καρέκλας και με το αριστερό τη ράχη της. Μένουμε σε αυτή τη θέση για 20΄΄ και αλλάζουμε πλευρά. Τέλος, τεντώνουμε το δεξί πόδι μπροστά, στηρίζοντάς το στη φτέρνα, έτσι ώστε να νιώσουμε ένα ελαφρύ τράβηγμα πίσω από το γόνατο (το αριστερό πόδι είναι λυγισμένο). Επαναλαμβάνουμε την κίνηση στο άλλο πόδι.

Και το καλύτερο;

Εάν είμαστε τυχεροί και έχει αδειάσει το γραφείο ή δουλεύουμε σε δικό μας χώρο, μπορούμε να κάνουμε κάποιες παραπάνω ασκήσεις γυμναστικής από τον χώρο εργασίας μας! Στο mylivegym.gr έχουμε δημιουργήσει πάνω από 26 διαφορετικά προγράμματα γυμναστικής μεταξύ των οποίων κάποια για βελτίωση ευλυγισίας, χαλάρωση, ορθοσωμία που θα σε βοηθήσουν να βρεις την ισορροπία σου και να επανέλθεις στους ρυθμούς σου! Κάποια από αυτά είναι το Stretching Yogilates, Ορθοσωμικό Pilates και κλασσικά προγράμματα Yoga και Pilates!

Κάνε εντελώς δωρεάν δοκιμαστική εγγραφή για μία εβδομάδα και βελτίωσε τη σωματική και ψυχική υγεία σου!
mylivegym go fit