Δες ποιές τροφές θα σε βοηθήσουν να τα καταφέρεις διαβάζοντας αυτό το άρθρο σε 5 λεπτά χωρίς να πεινάσεις, χωρίς χάπια, χωρίς να δώσεις ούτε ένα ευρώ σε διατροφολόγους.

Δεν χρειάζεται να διαβάζεις όλα τα άρθρα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για να μάθεις πώς θα χάσεις τα περιττά κιλά με σωστή διατροφή. Βάλε καλά στο νου σου τις εξής τροφές και κάποια μικρά μυστικά που θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις ένα καλλίγραμο σώμα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

1)      ΝΑΙ στα Λαχανικά. Ναί σε όλα τα λαχανικά εποχής και ιδίως στο παντζάρι και στα σπαράγγια. Προσπάθησε να τρως τον αρακά μαζί με αγκινάρα! Ρίχνει και την χοληστερίνη!

2)      ΝΑΙ στα όσπρια. Ναί σε όλα τα όσπρια και ιδίως στα ρεβύθια και τις φακές. Για καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου, εμπλουτίστε τις φακές με καρότο και ξύδι!

3)      ΟΧΙ στα γαλακτοκομικά. Είναι δύσκολο όντως, θα πρέπει όμως να αφαιρέσετε από τη διατροφή σας σίγουρα το γάλα και το γιαούρτι. Μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με cottage/κατίκι/ανθότυρο!

4)      ΟΧΙ στο χοιρινό κρέας. Τουλάχιστον περιορίστε το σε 1 φορά την εβδομάδα maximum! Βάλτε περισσότερο κοτόπουλο και ψάρι στη διατροφή σας.

5)      ΟΧΙ στα μακαρόνια. Όλοι τα λατρεύουμε όμως, πρέπει να περιοριστούμε και εδώ σε 1 πιάτο την εβδομάδα στην καλύτερη περίπτωση. Προσοχή! Και πάλι δεν θα πρέπει να τα συνδυάσουμε και με φέτα/τυρί και με κόκκινη σάλτσα! Ή με φέτα/τυρί ή με κόκκινη σάλτσα!

6)      ΝΑΙ σε όλα τα φρούτα εποχής. Ιδίως στις βανίλιες, το ρόδι (ή σε μορφή χυμού), τα κορόμηλα, τα ακτινίδια, τα μούσμουλα και τις φράουλες. Οι φράουλες περιέχουν 3πλάσια ποσότητα βιταμίνες C από το πορτοκάλι καθώς και βιταμίνη Β που βοηθάει το νευρικό σύστημα!

Νέα αποτελεσματική μέθοδος απώλειας βάρους! Μάθε περισσότερα εδώ!

7)      Γλυκά με μέτρο! Προτιμούμε τα γλυκά του κουταλιού σε μικρές ποσότητες, την κομπόστα χωρίς το σιρόπι και τη μαύρη σοκολάτα!

8)      ΝΑΙ στο ΝΕΡΟ! Το νερό είναι απαραίτητο για την σωστή λειτουργία του οργανισμού μας και για την αποβολή των τοξίνων. Μπορείς να βάλεις στίψεις λίγο χυμό λεμονιού για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα!

9)      ΝΑΙ στα πολλά και μικρά γεύματα. Δημιούργησε ένα σταθερό ωράριο στην καθημερινότητά σου το οποίο θα περιλαμβάνει 5 με 6 γεύματα. Με αυτόν τον τρόπο, ο οργανισμός σου δεν θα νιώσει το αίσθημα της πείνας και θα έχει πάντα την απαιτούμενη ενέργεια!

10)   Μα φυσικά, ένταξε την σωματική άσκηση στην καθημερινότητά σου! Πάνε στη δουλειά σου με το ποδήλατο, κάνε μία βόλτα με τα πόδια, δοκίμασε να ξεκινήσεις μία αθλητική δραστηριότητα. Μπορείς ακόμα να κάνεις αερόβια γυμναστική από το σπίτι σου με εξειδικευμένους personal trainers στο mylivegym.gr! Διάβασε εδώ πως μπορεί να σε βοηθήσει το 1ο online γυμναστήριο στην Ελλάδα!

mylivegym go fit