Έαν ψάχνεις τρόπους για να χάσεις κιλά σίγουρα θα έχεις ακούσει ότι το νερό είναι ένα πολύτιμο αγαθό που πρέπει να προσφέρεις στον οργανισμό σου σε μεγάλη ποσότητα καθημερινά. Διατροφολόγοι, διαιτολόγοι και όλοι όσοι ασχολούνται με το χώρο της ευεξίας και της διατροφής λένε ότι οφείλουμε στον εαυτό μας να πίνουμε 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα. Γιατί όμως το νερό είναι τόσο σημαντικό και πως βοηθάει στην απώλεια βάρους;

Ένα από τα βασικά κλειδιά για το αδυνάτισμα είναι η βελτίωση του μεταβολισμού. Ο μεταβολισμός επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες όπως είναι η σωματική άσκηση, η γυμναστική, η υγειηνή διατροφή αλλά και η κατανάλωση νερού. Έρευνες έχουν δείξει ότι η πρόσληψη νερού σε μεγάλες ποσότητες στον οργανισμό βελτιώνουν τον μεταβολισμό και τις καύσεις έως και 13%. Ειδικότερα το πρωί, πίνοντας ½ λίτρο νερό μόλις ξυπνήσεις βελτιώνεις τον μεταβολισμό σου έως 24%!

Να ένα ευχάριστο νέο! Ένας σημαντικός παράγοντας αδυνατίσματος που δεν απαιτεί θυσίες, σωματική κούραση και μεγάλες αλλαγές στη ζωή σου είναι το νερό! Δεν περιέχει θερμίδες, βοηθάει στην χώνεψη των τροφών και είναι συνήθως διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή. Ακόμα, απομακρύνει τις τοξίνες από τον οργανισμό με αποτέλεσμα να αισθάνεσαι πιο υγειής και να έχεις περισσότερη ενέργεια στη ζωή σου. Επιπλέον, βοηθάει στην απορρόφηση των βιταμινών και των ιχνοστοιχείων και μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου σε σημαντικό βαθμό. Οι ειδικοί προσθέτουν ότι κάνει καλό στο δέρμα και περιορίζει τους πονοκεφάλους που συχνά συνδέονται με την αφυδάτωση. Μην περιμένεις να διψάσεις για να αναζητήσεις το νερό. Σημαίνει ότι έχεις ήδη αφυδατωθεί!

Συμβουλές για να βάλεις το νερό στη ζωή σου

Εάν νιώθεις ότι είναι δύσκολο να βάλεις το νερό στην καθημερινότητα σου, διάβασε παρακάτω μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν!

Βάλε ένα μπουκαλάκι νερό στη τσάντα σου για να το έχεις στη διάθεση σου όποτε το χρειαστείς.
Προσπάθησε να ελαττώσεις τους καφέδες και να τους αντικαταστήσεις με ένα ποτήρι με νερό και λίγο στιμμένο λεμόνι. Τουλάχιστον όταν τους καταναλώνεις φρόντισε να έχεις ένα ποτήρι νερό δίπλα σου.
Αντικατέστησε τα αναψυκτικά και τα αλκοολούχα ποτά με νερό. Περιέχουν σημαντικές ποσότητες ζάχαρης, δηλαδή πολλές θερμίδες, και συντηρητικά που δεν οφελούν τον οργανισμό σου.
Βάλε υπενθύμιση στο κινητό σου ανά μία-δύο ώρες που θα σου θυμίζει ότι πρέπει να πιείς νερό.
Βάλε στην διατροφή σου περισσότερα λαχανικά και φρούτα. Περιέχουν μεγάλες ποσότητες νερού.
Αν νιώθεις ότι πεινάς μετά από ένα γεύμα, δοκίμασε να πιείς νερό. Πολλές φορές η αφυδάτωση προκαλεί το αίσθημα της πείνας. Το μόνο που αναζητά όμως ο οργανισμός είναι ένα ποτήρι νερό.
Βάλε προσωπικούς στόχους για την κατανάλωση νερού. Είναι μία νέα συνήθεια, και όπως κάθε αρχή είναι δύσκολη. Άρχισε με 3-4 ποτήρια νερό την ημέρα και σταδιακά αύξησέ την, θα νιώσεις τη διαφορά σε λίγες μόνο βδομάδες!

Ποιά είναι η δική σου συμβουλή για να πίνεις περισσότερο νερό; Μοιράσου την με την παρέα του Mylivegym